Re: Nagrywarka -- IDE czy SCSI?

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 09:03:09 MET

"El presidente" <postmajster_at_interia.pl> wrote in message

> Masz szybki procesor i sporo ram-u.

No dobrze :-))))
to jeszcze raz, na przykladzie slabszego kompa (obok):

PIII 600E, 256MB RAM
Nagrywarka RW x8: tani bylejaki LG

nagrywania nie przerywaja dzialajace:
Outlook, IE, Word, Corel, Illustrator, PowerPoint
i np. demon niestabilnosci na pececie - Photoshop 4
(nawet jesli sie wywali - a on wywala sie najczesciej)
- choc fakt pliki tutaj chodza sobie raczej do 50 MB
(ale radze sprawdzic co to za koszmar 100 slajdowa,
20MB prezentacja w PowerPoincie :-))))

Warunek ktory jednak wydaje sie tutaj bardzo istotny
a ktory nieopatrznie pominalem:
w obydwu przypadkach Win2000

--
pozdrawiam