Re: AMD vs. INTEL

Autor: //Sulaco// (sulaco_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 08:59:42 MET

> Ja umiem a Ty?;))))

tak Ci sie wydaje, ale coz bladzenie to rzecz ludzka ;))

> Za malo :PPP

pojecie wzgledne, punkt widzenie zalezy od punktu siedzenia ;))
w najblizszym czasie przesiadam sie znow na intela (z a700) - dam jeszcze
pare lat amd i via moze wtedy...
pieprze te wszystkie servis packi, laty i inne poprawki, jak bede chcial sie
babrac i kombinowac to kupie sobie puzzle, albo rozbiore sobie silnik
malucha na biurku (znam takiego jednego :)) - komputer ma dzialac dla mnie a
nie ja dla niego :))

> pozdrawiam
> R.T

zdrow