Abit BX133-Raid problem...

Autor: Zbigniew Zieliński (zbylu_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 07:57:38 MET

Witam serdecznie !
Mam problem z ww. plyta - otoz od czasu do czasu (co prawda,
zdarzylo sie to jak na razie 2 -razy w ciagu 2 dni) wywala mi po
uruchomieniu komputera (tuz po sprawdzeniu drive'ow) blad:
conflict i/o ports: 278
keyboard is locked out, unlock the key.
I oczywiscie blokuje sie klawiatura. Wylaczenie i wlaczenie ponowne
nie pomaga. Dopiero po jakims czasie (5min) komunikat przestaje
wyskakiwac...
Dodam jeszcze - ze jestem w fazie "instalacji" windowsa na tej nowej
plycie i "mieszam" troche kartami w slotach - tak by pozbyc sie problemow
z irq....
Czy ktos spotkal sie z czyms takim ? Czy to jest problem - "walnietej" plyty
czy tez moze jakies urzadzenia w slotach powoduja konflikty z klawiatura ??

--
Pozdrowienia !
Zbigniew Zieliński