Re: Niesamowite!!

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 03:45:02 MET

To się nazywa: Rozwiązywanie problemu metodą Prabajewa...

> 2. Po stwierdzeniu tych objawów zacząłem polowanie
> na przyczynę, której szukałem metodą "a może to TO".

> Jeśli znajdzie sie ktoś kto czyta to
Ten warunek spełniam...

> i jest na tyle kompetentny i kumaty żeby mi pomóc
Tego [warunku] nie spełniam...

> to proszę o odpowiedź na forum tej grupy dyskusyjnej.
Ja bym sprawdził na obecność wajrusów, następnie bym
Dosowe programy starał się odpalić pod ,,czystym" Dosem,
a następnie podmienił (jeśli to możliwe) na czyste pliki
Dosowe i w końcu przeinstalował WinDosa...

Monitor może się wyłącza dlatego, że nie dostaje sygnału.

Lc.