Re: Przetaktować Procesor ; Wiatraki precz

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 22:29:46 MET

> No, ja jednak wolę nie ryzykować :-) Wyciszyłem wiatraki, mogę spokojnie
> spać przy włączonym komputerze i nic nie słyszę -- nie potrzebuję
ryzykować
> zalewania wnętrza komputera :-)

Jak napisalem wczesniej szanuje zdanie innych. Lecz NIE RYZYKUJE zalania
wnetrza. Probowalem umyslnie pozbawic szczelnosci caly system chlodzacy i
jakos mi to nie wyszlo. Oczywiscie w ramach rozsadku tzn. nie probowalem
przeciac nozyczkami wezy transportujacych wode ;-))))) Ja tez spie przy
wlaczonym kompie. Slysze tylko dysk twardy. W nocy slychac nawet najmniejszy
szum.
Pozdro
Dexter