SiSoft Sandra memory benchmark - jakie wyniki?

Autor: PiotrCF (PCF12_at_who.net)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 15:14:36 MET

Niedawno wymieniłem kawałki komputera: procesor, płytę
główną, pamięć i grafikę. Mam Celerona 2 633 MHz, płytę
z chipsetem VIA Apollo Pro, 64 MB, Riva TNT2.
I mam z tym wszystkim problemy. Po pierwsze, co kilkadziesiąt
minut zawiesza się bez powodu (Win98). Po drugie, uzyskuję
dziwnie słabe wyniki benchmarku testującego szybkość
pamięci. Jest taki programik SiSoft Sandra, który mierzy
taką prędkość. Według tego programu Celeron 600 powinien
mieć transfer około 240 MB/s. Tymczasem u mnie, przy
Celeronie 2 633, wychodzi 95 MB/s. Czy ktoś ma może procesor
Celeron 2 633 i mógłby sprawdzić, jaki wynik daje test?
Programik jest do ściągnięcia z różnych miejsc, również
stąd: http://nest.gliwice.pl/~piotrcf/san649.zip

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr