wyłacznik - lamerskie pytanie

Autor: Piotr \ (nacz.htmlzone_at_pnet.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 13:47:24 MET DST

Kupiłęm sobie nowego kompa w kwietniu. Byłem zadowolony, ze sam się
wyłancza. Ale czasami bardzo mi się spieszy i niechce tradycyjnie wyłanczać
kompa, cżest ozamykać paredzisiąt okien. Niestety moj wspaniały włącznik
jest tylko włącznikiem; wyłaćzyc sie nim komputer nie da. Mam jedno
pytanko - czy możliwe jest i jak to zrobić aby włącznik dizałał takze jako
wyłącznik? Podam tylko, że moje doswiadczenie na temat rozkładanie kompa
składa się z kilkakrtotnej wymiany naędu CD :-), no ale kiedys trzeba zacząć
cos robić.
Pozdrawiam
Piotr "Merlin" Krajewski
marketing_at_portalprogramisty.com