Re: "Key disk" - zabezpieczenie przed kopiowaniem - Jak to dziala???

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Fri 20 Oct 2000 - 09:35:02 MET DST

Dnia Thu, 19 Oct 2000 22:25:16 +0200, Grzegorz Kurczyk napisał(a):
>[ciach]

>[ciach]

>Sposób jest na pewno (ludzie wymyślają zabezpieczenia i ludzie je łamią),

>P.S. Sam piszę oprogramowanie (wiem ile to wymaga czasu i wysiłku) i trochę
>mnie wkurza jak ktoś próbuje sobie nielegalnie "rozmnożyć" oprogramowanie.
>Czy nie lepiej dogadać się z producentem oprogramowania i najczęściej za
>dodatkowe niewielkie pieniądze dokupić dodatkowe licencje na program.

Ale tutaj pewnie nie chodzi nawet o dodatkowe licencje, ile raczej o spokój
przy reinstalacji systemu/formatowaniu dysku. Sam kiedyś miałem problemy z
programami, które ktoś zabezpieczył tak, że legalny użytkownik miał problem
jak diabli... kilku znajomych używało pirackich kopii... bo były
wygodniejsze w użyciu!

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |