Re: "Key disk" - zabezpieczenie przed kopiowaniem - Jak to dziala???

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Thu 19 Oct 2000 - 22:17:59 MET DST

Użytkownik "T-Son" <thanhson_at_polbox.com> napisał w
wiadomości news:8sni8s$5di$1_at_news.tpi.pl...
| prosil o wlozenie "key disk" i rozpoznal
niewlasciwa dyskietke :-o
| Rozumiem ze dyskietka ta posiada mechanizm
anty-piracki (tak jak producent
| twiedzil). Jestem ciekawy na jakiej zasadzie
dziala ten mechanizm i czy jest
| jakis sposob przeciw temu?

musisz pewnie kopiowac cala zawartosc dyskietki, a
nie system plikoof; dyskietka ma tez numer seryjny
/nadawany przy formacie/ i etykiete; i wszystko
sie musi pewnie zgadzac; grunt to przekopiowac
cala zawartosc nosnika /dawno dawno temu byl
program diskDupe do tego;/

ps. to musi byc jakies polskie oprogramowanie;
hehe; bo kto inny tak zabezpiecza kompakty???

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu