Re: Abit BX 133 i Pamięć 256MB

Autor: DyzioS (ddus_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 08:07:04 MET DST

> Witam,
> Sądziłem ze już mogę oddać się t(f)órczości na mym kompie który o dziwo
> jak na Abita "smiga" mi bez problemów lecz ....już mam problem!
> Zachciało się więcej pamiąchy......... do tej pory , Abit BX 133, proc

Dziwne... Ja miałem na ABIT BE-6II przez 3tyg. 256MB RAM w takim konfigu:
128MB/100 DoubleSided (Siemens8ns) - 1slot
128MB/100 SingleSided (Jakiś tam noname z america chiba STT8ns) - 2slot
 i to chodzło bez zająknięcia.

Potem przesiadłem się na Duron z DFI AK74SC i druga pamięć już nie chciała
chodzić a chodzi tylko pierwsza ... już nie wiem jak to możliwe - ta
pierwsza była kupiona ponad rok temu (July99) a druga jakiś miesiąc temu -
sam jestem zdziwiony jak na nowszej płycie nowe pamięci nie pracują a stare
chodzą jak niby nic...

Konkluzja jest taka: ostatnio zauważam spadek jakości oferowanej pamięci RAM

Pozdro Daniel