Abit BX 133 i Pamięć 256MB

Autor: TerAzja (terazja_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 23:54:31 MET DST

Witam,
Sądziłem ze już mogę oddać się t(f)órczości na mym kompie który o dziwo
jak na Abita "smiga" mi bez problemów lecz ....już mam problem!
Zachciało się więcej pamiąchy......... do tej pory , Abit BX 133, proc
Pent.III 733 (nie kręcony) itp.... miałem pamięci kostkę 128MB/133/6ns
oraz kostkę 64MB/133/7ns razem jak widać 192MB/133 i to mi smiga..!!!
Postanowiłem dołożyć pamięci (zajmuję się grafą) zdjąłem obecną 64MB a
włożyłem za nią 128/133 i też 6ns jak ta pierwsza 128-ka.Teraz komp
(Winda 98 SE PL a drugi system Win2000 PL) po starcie zaczął zgłaszać
jakieś błędy typu config MG lub nie ładował Explorera i inne...Win2000
też się raz załadował a potem już nie bo miał uszkodzone registry
itp..No to spoko...włożyłem poprzednie kości i Ghostem przywróciłem
systemy a kostkę tą 128 dawaj do sklepu do wymiany . Na dzień następny
zakładam wymienioną kostkę (niestety o czasie dostępu 7ns) i kicha
znowu błędy itp, oczywiście tym razem innego typu np: Winda nonstop
odzyskuje rejestr i tak naokoło ! Lecz gdy kość nowa pracuje z moim
+64MB działa okey.!
Lecz gdy tylko dam mu dwie 128 (razem 256) no to jak w/w....Mam pytanie
jak długo mam szukać dwóch 128 by chciały z sobą pracować i czy to
możliwe w końcu już dwie sprawdziłem (pojedyńczo pracowały bez zarzutu
więc są sprawne) i za każdym razem inne błędy i pierdoły.Windę
próbowałem zakładać od nowa to przy dwóch 128/133 nie dało rady bo
przerywał instalkę z powodu np: błąd VxD itp.....Wróciłem do 192MB czyli
mojej pierwszej kombinacji i oczywiście wszystko działa super...Lecz ja
chcę mieć 256 MB i co mi radzicie.......proszę!!!!!!!!! Może ktoś zna
rozwiązanie..............
Pzdr oraz Thx
TerAzja