Re: Polaczenie jest, a hosta nie znajduje (TP-SA)

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 13:41:25 MET DST

On Thu, 21 Sep 2000 15:05:43 +0200, "Paweł Niewiadomski"
<niewiado_at_bgamld.bg.am.lodz.pl> wrote:

>Ostatnio dosc czesto dreczy mnie nastepujacy problem. Lacze sie (przez
>Outlook Express lub IE 5.0/ Win NT 4.0 Workstation, modem 3Com/US-Robotics
>56Message Modem) przy pomocy normalnej linii telefonicznej z TPSA
>(0-202122). Polaczenie dochodzi do skutku i wszystko jest fajnie, ale potem
>ani Outlook, ani IE nie sa w stanie odnalezc zadnego hosta. Po rozlaczeniu
>polaczenia i ponownym polaczeniu sie zazwyczaj wszystko gra - host jest
>znajdowany, poczta sciagana, strony internetowe sie wyswietlaja.
>Czy ktos napotkal podobny problem? Jesli tak, to czy jest jakies
> [...]

Pewnie wymienili oprogramowanie modemow dostepowych albo routera. Jak
modem ma flasha to sciagnij wszystkie wersje ze strony roboticsa i
proboj metoda prob i bledow.
Jak ostatnio moja tepsa cos takiego zrobila, to pomogl jedynie
downgrade biosu.

--
Beerman
e-mail : beerman_at_perfect.net.pl