Polaczenie jest, a hosta nie znajduje (TP-SA)

Autor: Paweł Niewiadomski (niewiado_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 15:05:43 MET DST

Ostatnio dosc czesto dreczy mnie nastepujacy problem. Lacze sie (przez
Outlook Express lub IE 5.0/ Win NT 4.0 Workstation, modem 3Com/US-Robotics
56Message Modem) przy pomocy normalnej linii telefonicznej z TPSA
(0-202122). Polaczenie dochodzi do skutku i wszystko jest fajnie, ale potem
ani Outlook, ani IE nie sa w stanie odnalezc zadnego hosta. Po rozlaczeniu
polaczenia i ponownym polaczeniu sie zazwyczaj wszystko gra - host jest
znajdowany, poczta sciagana, strony internetowe sie wyswietlaja.
Czy ktos napotkal podobny problem? Jesli tak, to czy jest jakies
rozwiazanie? Czy wina jest po mojej stronie (sprzet/oprogramowanie) czy po
stronie naszej ulubionej Spolki Akcyjnej?
Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Pawel