kopiowanie EEPROM-a BIOS-a ?

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 23:30:21 MET DST

Mam płytę ATC -5000 i mam zamiar zrobić update BIOS-a.
Spotkałem się ze stwierdzeniem, że w momencie gdy komputer jest włączony (
nie wiem czy ma to być już załadowany windows czy tylko sam tryb ms-dos ) i
wyjmie się EEPROM-a BIOS-a z podstawki a w to miejsce wrzuci się czystą
kostkę EEPROM ( jeszcze nie rozszyfrowałem jaka to kość, bo jej oznaczenie
zalepione jest naklejką AWARD-a ) to płyta przeniesie sobie przed
wyłaczeniem kompa całego obecnego biosa do tej nowej kostki ?
Nie wiem czy to jest prawda, a pasowałoby mieć dla bezpieczeństwa stary bios
w scalaku.
Jeżeli to co napisałem nie istnieje i jest nieprawdziwe to pozostaje mi
skopiować biosa na programatorze EEPROM-ów.

--
TNIJCIE CYTATY, bo mnie ponosi