Re: HDD UMARL -POMOCY!!!!

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 14:19:42 MET DST

Berta wrote:

> Co mam zrobic aby odzyskac dane z dysku twardego ktory padl w wyniku zaniku
> napiecia podczas pracy.
> Objawy: system widzi dysk jako czysty bez partycji, partition magic to samo-
> wypisuje ze dysk jest czysty
> Kompletna kiszka LUDZIE RATUJCIE :~~(

Zdarzało mi się tak nie raz ;-(((
Powód zawsze ten sam: nie wiedzieć czemu przy zaniku zasilania Win95 jeszcze
zdądzył zapisać nagłówek pliku wymiany... na początku dysku ;-((
Czyli nadpisywane były: TablicaPartycji, BootRecord i naszczęście tylko
pierwszy FAT...
TabPart i Boot odzyskiwuję z NortonRecorvery (wystarczy zrobić kopie raz -
po zainstalowaniu windowsa, lub po każdej zmianie partycji), a PrimaryFAT
też prosto: po prostu skopiowałem drugi do pierwszego ;-)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|