Re: Jeszcze jedno pytanie o HDD

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 14:23:58 MET DST

MARCIN#marbara# wrote:

> Tak tak wiem że o wszystko pytam (proc,płyta a teraz o HDD ) ale niewiem.
>
> Jaki dysk kupić ?
> 20 GB SEAGATE
> @CZY
> 20 GB SAMSUNG
> niestety tylko te wchodzą w grę proszę o + i -
> thx

Jak tylko te dwa to ŻADEN...
Samsung umie tylko produkować monitory: wszystko co zawiera mechanikę pada
najpóżniej tuż po zakończeniu gwarancji (nauczyli się od japończyków???)
Seagate - no ostatecznie (ale ja go nie lubię - głownie za starsze modele -
te typu 200MB) - uważam, że firma powinna posiadać choć trochę DOBREJ
tradycji ;-)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|