Re: Co to jest"ERROR - -Can't Write ESCD"- ???

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 19:49:19 MET DST

"Artur Dębski" <69artur_at_priv7.onet.pl> wrote in message
> [...]

> owego "ESCD" dla pracy peceta pod win,linux,czy solaris,nie mam pewnosci
czy oznacza
> to uszkodzenie plyty glownej ewentualnie kosci biosu,oraz gdzie zapisywane
jest owe
> "ESCD".

> Do tej pory zrobilem:
> 1.Usuniecie przetaktowania - i nic :(
> 2.Ponowny flash biosu ta sama wersja pliku - nic :(
> 2.Downgrade biosu o pare miesiecy wczesniejsza wersje - bez zmian :(
> 3.Reset ustawien biosu - nic
> 4.Rozlozenie peceta - zostala tylko plyta gl + grafika + pamiec ,wylaczony
FDD - nic
> 5.Wymiana proca,pamieci,karty graf - bez zmian
Tez to mam, na Asus P2B, od paru miesiecy - poza kilkunastoma(bo chyba nie
az 20) sekundami "rozmyślania" przy starcie (i padnietą Yamaha - ale to
raczej nie z powodu ESCD :-) nic zlego od tego czasu ani w Windowsie ani w
Linuxie mi sie nie zrobilo.
Myslalem sobie ze pomoze flashowanie biosu - ale na razie sie wstrzymalem.
Moze i lepiej jak widac z Twojego przypadku.
O ESCD jest chyba napisane w dokumentacji plyty i na stronie ASUSA. Moim
zdaniem problem jest z natury banalnych i nie przeszkadza o ile nie liczyc
opoznienia przy starcie.
Pytalem juz o to na tej grupie ale nie dostalem zadnej odpowiedzi.

pozdrawiam
Szymon