Re: HDD UMARL -POMOCY!!!!

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 15:35:33 MET DST

>Co mam zrobic aby odzyskac dane z dysku twardego ktory padl w wyniku zaniku
>napiecia podczas pracy.
>Objawy: system widzi dysk jako czysty bez partycji, partition magic to
samo-
>wypisuje ze dysk jest czysty
>Kompletna kiszka LUDZIE RATUJCIE :~~(

???

Mozna sprobowac kilku sposobow:

Ndd - zapisuje na dysk, wiec zmiany przez niego poczynione moga zniszczyc
pozostale dane

Automaty odzyskujace typu Tiramisu/easy recovery itd. (tylko "odpal i
czekaj" ;))...

Jesli jednak i to zawodzi, mozna sprobowac "polautomatow" np.
(www.it.pw.edu.pl/~lysiak zakladka stuff pozycja "wirtualny system plikow) -
tu mozesz tez zrekonstruowac strukture logiczna dysku - ale przed lepiej
poczytac instrukcje ;)))

jesli zadna z powyzszych metod nie daje oczekiwanych rezultatow, najlepiej
poradzic sie jakiejs firmy zajmujacej sie odzyskiem danych zawodowo ;))

Pozdrawiam