Problem z Toshiba Satellite 2520CDS

Autor: CHODZIN (chodzin_at_polbox.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 14:16:08 MET DST

Przeinstalowalem znajomemu Windowsa 98 na notebooku Toshiba Satellite
2520CDS.
I tu zaczely sie problemy - komputer wiesza sie non stop w roznych
momentach - np. przy uruchamianiu ikony Mój komputer, sprawdzania wolnego
miejsca na dysku, konfiguracji kont w Outlooku itp. Zainstlowalem wszystkie
mozliwe kombinacje sterownikow, nie ma zadnych konfliktow sprzetowych,
instalowalem trzy rozne wersje Windowsa (95osr2, 98, 98SE) i caly czas to
samo. Mam podobnego notebooka, rozni sie tylko nieznacznie karta graficzna i
procesorem (ten z problemami to K62-300 a moj to PII-366) i nie mam z nim od
2 lat zadnych problemow.
Przed przeinstalowaniem systemu komputer chodzil bez zaklocen na 98SE.
Poprzedni wlasciciel mowil ze mial z nim kiedys podobne problemy, tylko nie
pamieta dokladnie jak sie z nimi uporal - twierdzi ze jest to wina karty
graficznej i intaslowal wtedy wszelkie mozliwe programy do zarzadzania
pamiecia ram i czestotliwoscia taktowania karty graficznej i przestalo sie
wieszac.

Czy ktos z grupowiczow spotkal sie moze z podobnym problemem lub moze
przypuszcza co to moze byc i jak temu zaradzic?
z gory dzieki za wszelka pomoc
pzdr
CHODZIN