Re: pomocy!!!- k³opoty z modemem

Autor: Marcin BACIK Koteras (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 10:43:56 MET DST

wojtek napisa³(a):

> Bardzo proszê o pomoc w nastêpuj±cym problemie.
> Po po³aczeniu z nr 202122 jest "weryfikacja itd.....", trwa niesamowicie
> d³ugo, a nastêpnie roz³±cza i wystêpujekomunikat o b³êdzi chyba 950 ¿e niby
> komp którego numer wywo³ano nie odpowiada na rz±danie sieci. Wszystkie
> ustawienia protoko³ów i dns-ów s± poprawne. Zaczê³o siê to gdy zmieniono
> serwer w mojej miejscowo¶cina nowszy. Modem to Zoltrix wew.nie pamiêtam
> modelu.

Ja mia³em podobne problemy po reinstalce systemu, rozwi±za³em je w
dziwny
sposób. Otó¿ jak zainstalowa³em system i ustawi³em sobie po³±czenie na
TPSA,
to nie chcia³o dzia³aæ(jak u Ciebie) albo dzia³a³o niesamowicie dziwnie,
ale jak u¿y³em Internet Wizarda do utworzenia po³±czenia to zaczê³o
chodziæ!
Nie mam pojêcia co by³o nie tak, bo przecie¿ ustawienie po³±czenia
nie jest problemem i w zasadzie to nie ma tam jak zrobiæ b³êdu.
Zreszt± straci³em sporo czasu na porównywanie wszystkich wpisów itp.
itd...
i wszystko wygl±da³o identycznie.
Spróbuj (je¶li jeszcze tego nie robi³e¶) skorzystaæ z wizarda.

Ponadto sprobuj tez podac adresy IP serwerow tpsa w ustawieniach TCP/IP,
niestety nie znam obecnych.
Bo czasem ich brak mo¿e tez objawiaæ siê b³±dzeniem...

pozwodzenia,
bacik

--
WWW: http://delphins.topnet.pl