pomocy!!!- k³opoty z modemem

Autor: wojtek (wojtekg_at_polbox.com)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 22:48:37 MET DST

Bardzo proszê o pomoc w nastêpuj±cym problemie.
Po po³aczeniu z nr 202122 jest "weryfikacja itd.....", trwa niesamowicie
d³ugo, a nastêpnie roz³±cza i wystêpujekomunikat o b³êdzi chyba 950 ¿e niby
komp którego numer wywo³ano nie odpowiada na rz±danie sieci. Wszystkie
ustawienia protoko³ów i dns-ów s± poprawne. Zaczê³o siê to gdy zmieniono
serwer w mojej miejscowo¶cina nowszy. Modem to Zoltrix wew.nie pamiêtam
modelu.
Bardzo proszê o pomoc, bo z nazwy grupy wyg³ówkowa³em ¿e wiêkszo¶æ ma o
komputetrach wiedzê wiêksz± od tych specó co mi próbowali
rozwi±zaæproblemik. Pozdrawiam gor±co
wojtekg_at_polbox.com