Re: slotA vs. socketA

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 19:40:41 MET DST

Prometeusz wrote:

> :-) :-) :-) dobre rysuneczki
>
> "Scream (snds)" <info_at_screamnet.prv.pl> wrote

[rysunek prostokąta]

[ciach - rysunek kwadratu]

Czy z tego mam rozumieć, że Athlony będą produkowane na "Socket A"???
Jakoś dziwnie kupuję komputer porządniejszy, ale na dłużej ;-(

Pamiętam czasy jak się pojawił MMX233 - wybuliłem się i kupiłem, a teraz
nadszedł czas na zmianę - w rachubę wchodzi P3 lub Athlon (albo poczekam na
P4 i odpowiedź AMDka...

P.S.Co ro rysunków to popieam: podobają mi się (bo można by się obawiać
BMPów ;-(

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|