Odp: Asus P3B-F + dysk 30GB +WinNT = PROBLEM

Autor: psad (psad_at_polbox.com)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 18:18:08 MET DST

Użytkownik The Habu Xorph <habu_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39d3619b_at_news.vogel.pl...
> Brat kupil nowy dysk Seagate Barracuda 30.6 GB i mam problem z
> zainstalowaniem na nim Windowsa NT 4.0.
> Gdy instalator konczy wykrywanie dyskow , zglasza komunikat , ze dysk ma
> ponad 1024 cylindry i nie mozna kontynuowac instalacji.
> Dysk jest podzielony na 4 partycje (2GB FAT16 , 8,10,10GB FAT32).

A na której partycji próbujesz go zainstalować? Może ta partycja jest "za
wysoko"?
Może ta 2GB-owa partycja jest ciut,ciut większa niż 2GB i o z tego powodu
instalator się denerwuje?
LBA w BIOSIe włączyć?

pozdr Paweł

 --
"Uruchamianie Windows NT jest potencjalnym źródłem kłopotów administratora
systemu."