Asus P3B-F + dysk 30GB +WinNT = PROBLEM

Autor: The Habu Xorph (habu_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 17:18:06 MET DST

Brat kupil nowy dysk Seagate Barracuda 30.6 GB i mam problem z
zainstalowaniem na nim Windowsa NT 4.0.
Gdy instalator konczy wykrywanie dyskow , zglasza komunikat , ze dysk ma
ponad 1024 cylindry i nie mozna kontynuowac instalacji.
Dysk jest podzielony na 4 partycje (2GB FAT16 , 8,10,10GB FAT32).
Po raz pierwszy zdarzylo mi sie cos takiego. Poprzednio brat mial Caviara
13GB i zainstalowaem mu i WinNT i Win98 bez najmniejszych komplikacji.
Sam mam IBM'a 45GB i plyte Abita BP6 i tez nie mialem problemow podczas
instalacji OSow (WinNT , 2000 i 98).
Zaktualizowalem BIOS plyty do wersji 1006 , probowalem recznie zmieniac
wartosci cylindrow , sektorow i glowic , ale nic nie pomoglo.
Dodam tylko , ze Win98 i Win2000 instaluja sie bez problemow.

Pozdro
Xabu