Odp: Odp: DOS za darmo

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 16:09:41 MET DST

Witam.

    Nie jest tak że podstawowe programy systemowe (io.sys, msdos.sys,
command.com)
 mogą być dostarczane z nowym komputerem bez wykupywania licencji na ten
system?
Nic poza tym, tylko "runtime".
Wykłucałem się o to ze sprzedawcą, jestem pewien że gdzieś o tym czytałem.

Czy ktoś zna odpowiedz? Tylko konkretnie proszę.

Pzdr.
    Artur

PS. Na płytce któregoś z polskich magazynów był kiedyś PTS-DOS, podobno
niezły.