Re: Win 3.11 i notebook Escom z 2 MB ramu - da się ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 15:29:57 MET DST

spoko , musi się udać !!!!
pytanka !!! :
jaki dos ? ( nie próbuj z ver. 7 !!! najlepszy ostatni 6.22 )
czy w config.sys jest Device=C:\DOS\himem.sys ???
można dodać Device=C:\DOS\emm386 noems i DOS=HIGH,UMB !!!!
jak nie będzie drivera (himem.sys) do pamięci to winda nie ruszy !!!
napewno masz wgranego całego DOS'a ????? i zmienną PATH ustawioną ???

( bo DOS i win3.11 to całkiem inna starsza bajka , w której kolorowe
krajobrazy zastąpione są trybem tekstowym i ASCIArt'ami )