Odp: Win 3.11 i notebook Escom z 2 MB ramu - da się ?

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 15:59:49 MET DST

Może to specyfika tego notebooka.

Używałem kiedyś win 3.1 przez 1,5 roku na maszynie z 2MB RAM.
Bez problemów. Word 2.0 działał bez zająknięcia (był tylko mały problem ze
spellcheckerem).

Ważne jest aby pamiętać że po wykryciu fizycznej pamięci poniżej 2MB win
przełącza (zazwyczaj)
sobie tryb pamięci (zapomniałem na jaki, w każdym razie bez swapa).
Można zapobiec temu stosując parametry do win.com (znowu zapmniałem jakie,
jest to w dokumentacji).
Teoretycznie windows 3.1 może działać na 1MB RAM ważne żeby wykrył
jakąkolwiek pamięć XMS.

O windows 3.11 zapomnij na tej maszynie, producent wyraźnie zastrzega że
potrzeba jest 4MB.