Re: Win 3.11 i notebook Escom z 2 MB ramu - da się ?

Autor: Boli (boli_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 10:57:21 MET DST

ODP: Win 3.11 i notebook Escom z 2 MB ramu - da się ?Ja przez przez pewien czas
miłem 386SX z 2MB RAM i win3.11 na tym sprzęcie zainstalowany chodziło to
trochę powoli ale chodziło. Tak wię na notbooku'u też powinno chodzić. Nie
wiadomo jak to wpłynie na jego baterie.
Pozdrowienia robert

He he to cacko już i tak bateryjek nie posiadać ono chodzić
cały czas na zasilacz. No nie wiem, jak powinno chodzić
to pewnie skopałem coś przy instalacji bo dałem pełną.
I znowu czeka mnie manglowanie tymi dyskietkami spróbuję
jeszcze raz jakąś okrojoną instalację. Ale nie wiem
czy to coś pomoże. A może maszynka jest poprostu skopana ?

Pozdrawiam
Artur