Re: nagrywarka

Autor: MarciN (marcin_kaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 10:48:59 MET DST

> co to mialo znaczyc TEAC pod scsi ?
> a co na ide nie robi ?

Oczywiście, że robi, ale ja mam pod SCSI i mogę ją polecić. Co będzie jeżeli
okaże się, że modele pod IDE są gorsze ? - facet będzie mnie wyklinał...

On nie sprecyzował czy chce cd-r czy cd-rw. Osobiście przez ponad dwa lata
użytkowania mojej nagrywarki, nie nagrałem ani jednej płytki cd-rw (mimo, że
nagrywarka jest cd-rw - tak mi się przynajmniej wydaje...).
Skoro płytę cd-r możesz kupić za 1,5 zł to po co się bawić w cd-rw
(ryzykując utratę całych danych z płyty w przypadku gdy będzie ona już
trochę zniszczona i coś podczas nagrywania padnie...)?

MarciN