Re: Co w biosie piszczy !!!!???? Virus - HELP!

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 09:22:18 MET DST

Mariusz Gumowski napisał(a):

> Użytkownik Michal Szokolo <msz_at_pmp.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:39CFAA3C.FA4DF371_at_pmp.com.pl...

> Bzzt. Error. BIOS jest pamiecia ROM lub EEPROM w zaleznosci od plyty
> glownej.

Bendem złośliwy. PROM, EPROM lub EEPROM, przy czym od kilku lat zazwyczaj
to ostatnie. ROM za drogo wychodzi.

> bajty

> Moglbys powiedziec dokladniej?

Nowe płyty trzymają w CMOS-ie dużo więcej informacji. To znaczy, że mają
możliwość zaadresowania większej jego części - pewnie na podobnej zasadzie
jak A20.

> malo

> Pisalem o CMOS'ie.

Widze. A mnie chodzi o to, że nie ma co się męczyć z upychaniem w CMOS
skoro bios ma dość miejsca na dużego wirusa.

> btw. po co piszesz kolejny raz o EEPROMIE, skoro juz zostalo to wszesniej
> dwukrotnie napisane?

Bo pisze offline i moje odpowiedzi pokazują się z opóźnieniem.

--
Beznamietnie podpalam moj swiat, w koncu liczy sie gest...
[ email:Reply-To ] [ ICQ:sux! ] [ IRC:sux!! ] [ http://msz.pmp.com.pl ]