Re: Duron i A7V - prrrroblem :((

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 09:32:31 MET DST

> komp zaczal mi sie wywalac na gierkach. nie zawsze i niekoniecznie
> w tych samych momentach, ale jednak - freeze, ewentualnie paski na
> ekranie i jakies krzaczenie, konieczny reset

Skojarzylem bo mam cos podobnego ale nie tak regularnego i nie tak czesto.
Mam VH6 (tez na VIA i tez z G400 ale z C533_at_800). Pierwsza gra ktora mi sie
powiesila byl Rally Masters. Myslalem ze to wina przetaktowania a wtedy byly
upaly. Ale potem wieszal sie tez jak bylo zimno i CPU tez nie byl zbyt
cieply. Ostatnio w ten sam sposob zwiesila mi sie inna gra wyscigowa. Objaw:
zatrzymanie ekranu i zawieszenie dzwieku. Pomaga tylko HW reset.
Mysle ze to moze byc wina G400 i jego sterow/Biosu. Wlasnie sciagnalem
najnowszy bios do tej karty i najnowsze stery (notabene wer. wer. 6.x jest
juz troche dlugo w fazie beta). Moze to pomoze
Jeszcze nie napisales jaki masz OS. Ja mam Millenium. Wczesniej, na 98 nie
zanotowalem zadnych zwiech

--
*** Michał Kożusznik *** MaXyM/PicSaintLoop ***
***           muzyka *** Taekwon-do         ***