Re: Czy ktos ma modem AMR ?

Autor: .kurt (kurdt_at_poland.com)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 20:01:17 MET DST

<cut>
</cut>

> Jak masz jakiś pomysł - rzuć na grupę. Może podaj mi też wersję swojego
> sterownika oraz ustawienia wyświetlane po wybraniu diagnostyki modemu. A,
> napisz jak się ten modem sprawuje - czy nie zrywa połączeń? Nie miewasz
> problemów z połączeniami? Czy musiałeś wpisywać jakieś dodatkowe
ustawienia
> czy za pierwszym razem, bez kombinowania połączył się z TPSA?

Bede odpowiadal punktami, bo inaczej sam sie pogubie w tym co pisze... :-)

1.Pomysl? Moze masz z lekka padniete wejscie J1, to od modemu?

2.Konkretnie o jakie ustawienia Ci chodzi, sprecyzuj. O port, moze
o przerwanie, adres, o co?

3.Modem dziala dobrze (95% polaczen to 50666kbs), polaczenia mi jeszcze
ani razu nie zerwal!!!

4.Nie musialem nic wpisywac, laczyl sie od razu pieknie z telepsem, bez
problemowo...

.kurt