Re: Czy ktos ma modem AMR ?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 09:35:57 MET DST

Użytkownik ".kurt" <kurdt_at_poland.com> napisał w wiadomości
> (firmy
> tej
>
> Mam modem hsp 56k amr, ale nie napisze na priva, bo raczej nie jest acorpa
> czy
> pentagrama, ale jakby co to pytaj, bo jak widzisz dziala...

Dobra, nie chciałem grupy zaśmiecać... otóż mam juz drugi egzemplarz, tym
razem Pentagram, ale oba chodzą na tym samym sterowniku więc pewnie to to
samo. Przy próbie połączenia się z innym modemem - obojętne czy TPSA,
Medianet, czy moim wlasnym drugim modemem - kończy się ona ciągłą negocjacją
protokołów, począwszy od V8 poprzez V90 do V34 itd. (widać to w panelu
sterownika). Po czym połączenie nie dochodzi do skutku i zostaje zerwane.
Próbowałem wyłączać ustawienia korekcji błędów, kompresji itp. ale nic nie
pomaga. Inny modem (zewnętrzny) na tej samej linii działa bez zarzutu.
Modem jest poprawnie wykrywany, diagnostyka przebiega poprawnie, wybieranie
numeru też. Oba modemy są ustawione jako secondary - nie mają kwarcu, a ja mam
kodek AC97 na pokładzie. Czyli zgodnie z opisami znalezionymi na stronie
producenta chipsetu.
Jak masz jakiś pomysł - rzuć na grupę. Może podaj mi też wersję swojego
sterownika oraz ustawienia wyświetlane po wybraniu diagnostyki modemu. A, i
napisz jak się ten modem sprawuje - czy nie zrywa połączeń? Nie miewasz
problemów z połączeniami? Czy musiałeś wpisywać jakieś dodatkowe ustawienia
czy za pierwszym razem, bez kombinowania połączył się z TPSA?

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki