Re: Jaka płyta pod DURONA 700 ?

Autor: Przemysław Lipski (pcl_at_promail.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 21:10:27 MET DST

MarciN wrote:

> Dzięki za wyjaśnienia.
> Chyba jednak faktycznie nie potrzebuję tego RAID`a :-)
> Czy przypadkiem tak samo nie nazywa się jakiś środek na komary ???... :-)
> Pozdrawiam
> MarciN

Ale jak bys chcial podlaczyc wiecej jak cztery urzadzenia IDE w dodatku cztery w
trybie ATA100 to wersja RAID moze ci sie przydac ( zwlaszcza ze uzywanie RAID-u
nie jest obowiazkowe na dodatkowych kontrolerach ). I przy uzywaniu trybow RAID
nie musisz miec identycznych dyskow (tylko ze slabszy dysk bedzie determinowal
wydajnosc systemu ).
Ja wlasnie w Logosie kupilem RAID'a i na razie jestem zadowolony.
 Pozdrawiam Przemek