Re: Tuner na karcie ATI i brak niektorych kanalow

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 13:59:53 MET DST

> Zakupilem sobie karte graficzna ATI z tunerem telewizyjnym. Podlaczylem do
> kablowki (ACN) i kazalem wykryc wszystki kanaly. No i tu okazalo sie ze
> niektorych nie ma. po glebszej analizie okazalo sie ze brakuje kanalow
> nadawanych w NICAM. Czy to jest normalne? Tzn czy karta ATI nie odbiera
> takich kanalow? Czy jest na to jakis sposob?

Nie wiem czy to to samo. Ja podobnie mialem z PixelView i kablowka PTK. Po
prostu program nie wykrywal wszystkich mozliwych kanalow (brakowalo z 1/3).
Ja to przeszukiwalem recznie.
Nalezy wyjsc z zalozenia ze na jeden kanal moze przypadac 1 program. Wiec
zaczynajac od pierwszego wolnego kanalu przeszukujesz zakres recznie (- i
+). W ten sposob moze znajdziesz pozostale. Jeszcze latwiej Ci bedzie jesli
zdobedziesz ulotke twojej kablowki gdzie sa rozpisane wszystkie programy TV
i ich kanaly

--
*** Michał Kożusznik *** MaXyM/PicSaintLoop ***
***           muzyka *** Taekwon-do         ***