Re: Tuner na karcie ATI i brak niektorych kanalow

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 22:03:14 MET DST

"Przemek "Zipi"" <zprzemek_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
naskrobał(a) mniej więcej to:
> Witam
>
> Zakupilem sobie karte graficzna ATI z tunerem telewizyjnym. Podlaczylem do
> kablowki (ACN) i kazalem wykryc wszystki kanaly. No i tu okazalo sie ze
> niektorych nie ma. po glebszej analizie okazalo sie ze brakuje kanalow
> nadawanych w NICAM. Czy to jest normalne? Tzn czy karta ATI nie odbiera
> takich kanalow? Czy jest na to jakis sposob?

Jak miałem All-In-Wonder Pro to też miałem podobne problemy. Pomógł soft do
edycji wpisów w plikach konfiguracyjnych tunera, który ściągnąłem z pewnej
czeskiej strony poświęconej tunerom ATi http://misch.czechin.cz/
pozdruffka
Piotrek