Odp: Jaka alternatywa dla LiveValue ?

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 13:25:12 MET DST

Może Zoltrix Nightingale?
Ma co prawda mało bajerów ale jakość dźwięku jest niezła - wejścia i wyjscia
cyfrowe,
obsługuje sporo standardów 3D - w tej materi nie jestem expertem ale EAX gra
nieźle.
Plusem są sterowniki do praktycznie każdego systemu :
 DOS (niestety są problemy typowe dla kart PCI) ,
win9x , NT, 2000, Linux.

Przede wszystkim cena: 63zł (w Lublinie).

W porównaniu z Live (jakość/cena) to jest bezkonkurencyjna.
O Yamasze słyszałem sporo złych opini na równi z dobrymi, więc dobrze bym
się zastanowił.