Jaka alternatywa dla LiveValue ?

Autor: Michal Wegierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 11:56:20 MET DST

Witejcie...
Mam zamiar kupic w najblizszym czasie karte dzwiekowa jako zastepstwo dla
mojego wysluzonego Opti930 czerwiec '96 ;).

W zwiazku z czym mam takie wlasnie pytanie... Bo Live jak przystalo na
Creativa jest przebajerowany, a ten niby-3D wcale nie jest taki bombowy.

Do czego potrzebuje karte ? Troche gier (aczkolwiek nie za duzo), MP3 itp.,
ale mam takie zboczenie na punkcie jakosci dzwieku... (opti po wyregulowaniu
naprawde niezle gra... ale to ISA - rwie przy kazdej okazji).

Co byscie wiec polecili ?
Vortex2 - moze... Ale Aureala wykupuje Creativ :(((
ESSCanyon z Sensaura ? - na HardwareCentral byly niezbyt pochlebne opinie
(przynajmniej o MX400)
ForteMedia ? - jakos tak ta cena nie przemawia za jakoms jakoscia...

Acha - nie mam za duzo kasy na glosniki (nie stac mnie na FPS1000). Slucham
na studyjnych sluchawkach lub glosnikach 'aktywnych' x2. I planuje cos
dokupic, jesli daje efekt (ale nie za drogo...).

Z gory dziekuje za wszelkie rady.

--
Pozdrawiam
MiW