Re: Jaka płyta pod DURONA 700 ?

Autor: MarciN (marcin_kaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 11:09:03 MET DST

> sluszna decyzja.

Dzięki za pochwałę - decyzja została podjęta dzięki grupowiczom.

> stwierdziłem że nie potrzeba mi czegoś takiego.

No dobra, wierzę, że nie potrzeba, ale co to jest ??? Może mi akurat się
przyda :-) Lubię fajne gadżety :-))

> 3D Studio MAX dostał takiego kopa, że aż przyjemnie popatrzeć...

Widzę, że kolega wie o co chodzi...

> (BTW: czy oferta dot. pracy w agencjach reklamowych to Twe dzieło? właśnie
> tej branży szukam czegoś...)

Jeśli myślimy o tym samym ogłoszeniu na [pl.regionalne.szczecin.ogloszenia]
to owszem.

Pozdrawiam
MarciN