Re: Jaka płyta pod DURONA 700 ?

Autor: Rafael3DJ (raf3dj_at_2com.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 10:40:21 MET DST

MarciN napisał(a) w wiadomości: <8qs6ho$cn1$1_at_news.tpi.pl>...
>Wow, to się nazywa treściwa informacja.
>OK. Będzie Abit,

sluszna decyzja.
kupilem tydzien temu a zwlekałem prawie 2 tygodnie - Duron 700 i Abit KT7
wersja bez RAID - cena w Logosie na Krzywoustego: proc 625, płyta 720 zł.
wersja z RAID - 820 zł, stwierdziłem że nie potrzeba mi czegoś takiego.
płyta posiada 6 slotów PCI i 1 ISA, bez śmieci typu układ muzyczny czy
grafika ON-BOARD; a kręcenie - cóż, zobaczysz SoftMenu 3 w biosie to od razu
podkręcisz - dziecinnie proste (u mnie jest 900 MHz, stabilne jak głaz)
3D Studio MAX dostał takiego kopa, że aż przyjemnie popatrzeć...

(BTW: czy oferta dot. pracy w agencjach reklamowych to Twe dzieło? właśnie w
tej branży szukam czegoś...)