Re: Gravis ultrasound

Autor: user666 (user666_at_pro1.promail.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 09:44:12 MET DST

Dzieki, znalazlem jakies sterowniki ale karta w ogole nie chciala z nimi
dzialac. Zrazony niepowodzeniami podczas jej instalacji dalem spokoj
postanowilem, wraz ze znajomymi, ze najlepszym rozwiazaniem bedzie
polozyc ja na torach i pozwolic przejezdzajacemu pociagowi zakonczyc jej
cierpienia. I stalo sie tak - karta dokonala zywota wczoraj ok. 22 pod
kolami pociagu towarowego relacji Malkinia-Warszawa.
To tyle...