Re: abrakadabra

Autor: .kurt (kurdt_at_poland.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 23:27:31 MET DST

> Zapomnij o czymś takim pod windą niższą niż NT/2k. Jeżeli do kompa można
> wejść z poziomu dos-a to zadne zabezpieczenia windy na nic się nie zdadzą.
> No chyba że zaszyfrujesz treść katalogów. Ale to narzędzie obosieczne -
> jezeli ktoś ci z poziomu dos wytnie program deszyfrujący to ty też się już
> do nich nie dostaniesz.

Tyle to wiem, ale ja nie potrzebuje w zasadzie tak skomplikowanej metody
jaka oferuje NT/2k, chce tylko uniedostepnic (<-- jest taki wyraz?) dane
pewnym uzytkownikom komputera, oni nie maja o dosie i systemie wieksze-
go pojecia, wiec moglbym po prostu pozaznaczac katalogi jako ukryte, ale
wole nie ryzykowac, dlatego interesuje mnie (nadal!!!) taki program...

.kurt