Jaka płyta pod DURONA 700 ?

Autor: MarciN (marcin_kaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 21:59:37 MET DST

Witam.
Wiem, że ten temat już tutaj jest wałkowany od dawna, ale nie doszukałem się
żadnej konkretnej odpowiedzi (chyba nikt nie pytał akurat o Durona 700).
Od jakiegoś czasu nosze się z zamiarem kupna nowego kompa. Częściowo już go
wymieniłem. Zostały tylko: procek, płyta i RAM.

Co do procka to Wasze wypowiedzi na liście przekonały mnie w słuszności
wyboru, co do Durona.
Co do ramu to postanowiłem 2x 128 133Mhz

Dzisiaj nagle okazało się, że wybrać muszę szybko bo do jutra to czego
jeszcze nie wybrałem, czyli płytę główną.
No i jestem w kropce :-(
Chciałbym dobrą płytę, bez żadnych wbudowanych grafik czy muzyki. Bardzo
wskazany 1 slot ISA. Cena nie gra większej roli.
Po prostu powinno to wszystko chodzić :-)

Gdyby ktoś doradził mi co i dla czego akurat to powinienem kupić, to będę
wdzięczny.

Pozdrawiam
MarciN