Re: SB Live 1024

Autor: Beer (beer_at_poland.com)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 21:46:15 MET DST

Kryzys wrote:

> Chcialbym wydobyc z tej karty cos wiecej niz tylko stereo. Karta jest w tej
> chwili podlaczona laczem analogowym do stacjonarnego wzmacniacza (maly
> jack<--->2xcinch). Gdzybym podlaczyl wzmacniacz z karta przez cyfrowe
> zlacza, czy wtedy bede mogl w pelni korzystac z dzwieku przestrzennego ?
> Jakim kablem?

        Hmmm ... wogole nie moglbys korzystac z dzwieku przestrzennego :)
(mam ten sam rebus). Gdy podlaczylem karte do amplitunera (Yamaha 595A),
okazalo sie ze dzwiek nie jest formatowany do standardu AC3, ani zadnego
innego umozliwiajacego odsluch dzwieku przestrzennego (chociaz gdy na
PowerDVD odpalam film, amplituner ustawia sie w tryb pracy DolbyDigital).
I takie to sa "zalety" Creativ'owego wyjscia cyfrowego ...

---Beer---