Re: Drukarka: Laser czy atrament?

Autor: Jacek D. (koperacja_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 21:03:06 MET DST

> HP niestety z każdym rokiem znaczy "gorsze".
Mam HP 500 550C , 710C, Lexmark i inne
ale te stare 10-letnie sa naprawde super i nigdy sie nie zepsuly.
Az szkoda je bedzie wyrzucic, bo obudowa HP 550 pasuje pod monitor.
> W zasadzie jedyną zaletą ich drukarek, jaką w tej chwili
> dostrzegam, jest to, że przy niezbyt wysokiej cenie materiałów
> eksploatacyjnych, są to materiały porządne

z tym niestety ostatnio mam problem. Malo drukowalem na tych starych HP
i jakosc na 2 nowych tuszach spadla radykalnie. Musze w opcjach dawac
drukowanie wysokiej jakosci, aby tekst mial nalezyte zaczernienie.
Moze tasiemki sie utlenily , bo tusze byly oryginalne ze sklepu.

Drukarki HP sa best i dlugowieczne.
Przezyja ciebie i twoje dzieci ;-)

Chociaz Lexmark jest juz bardzo konkurencyjny, gdyz ma 4 pojemniczki na
atrament, a kosztuje mniej niz sam atrament kolor+black do HP.

Jacek