Re: Drukarka: Laser czy atrament?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 19:21:03 MET DST

Thu, 24 Aug 2000 14:46:10 +0200 na grupie pl.comp.os.win95
pojawił się artykuł <39a51c02$1_at_news.astercity.net>,
którego autorem jest PeterPan

>Ja rowniez nie slyszalem zbyt wiele zlych opinni na temat wyrobow tej firmy
>(oprocz cen) ale trzeba sie rozwijac ;) i dobrze byloby poznac opinie na temat
>innego sprzetu. Moze nie-HP wcale nie-znaczy zle.

HP niestety z każdym rokiem znaczy "gorsze".
W zasadzie jedyną zaletą ich drukarek, jaką w tej chwili
dostrzegam, jest to, że przy niezbyt wysokiej cenie materiałów
eksploatacyjnych, są to materiały porządne (z tuszem dostaje się
dyszki, z tonerem dostaje się bęben). Czysto, szybko, elegancko
i bez przesypywania.

Mam zresztą na ten temat małą, prywatną teoryjkę -- że to jest
celowa robota. Kiedyś ich sprzęt klasy popularnej był bardzo
dobry, zaś ich sprzęt klasy wysokiej był bardzo dobry. :-)
Jak ktoś chciał tanią drukarkę, to kupował HP. Jak ktoś chciał
profesjonalną drukarkę, to kupował HP. A wielu z tych, co byli tak
pośrodku, wybierało jednak drukarkę tanią, bo choć słabsza od
najlepszych, była jednak wcale niezła. Ale harpagony z HP
postanowili tych średniaków zmusić do kupowania swoich
profesjonalnych (i nieprzyzwoicie drogich) drukarek hi-endowych,
co zamierzyli zrobić obniżając jakość tych tanich poniżej poziomu
akceptowalnego. No i przechytrzyli...

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl