Re: jak wyciszyc komputer ?

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 14:55:03 MET DST

Lobuz wrote:

> Witam. Wiem, ze juz bylo bo czytalem poprzednie posty ale jak na razie nikt
> nie podal sensownego rozwiazania.
> Uscisle, ze interesuje mnie wyciszenie komputera a nie jego uciszenie (tak
> wiec rady w stylu wystawic za okno, wsadzic do zimnej wody itd mnie nie
> interesuja).
>
> Czesto komputer zostawiam na noc i wkurza mnie jego buczenie.
> Mam obudowe z cichym zasilaczem. Wiatrak od procka i karty graficznej tez sa
> ciche. Jedyny problem to buczenie dyskow twardych. Czy jest jakis sposob aby
> je wyciszyc.
> [...]

hej

rozumiem ze dyski ci wprawiaja bude w wibraje tak ? bo chyba nie chodzi ci o
normalny hałas wywoływany przez pracujacy dysk?
jezeli problemem sa wibracje propownowałbym jakies miękkie podkładki pomiedzy
dysk a blachy no i podokręcac porzadnie wszystkie elementy obudowy
natomiast jesli przeszkadzaja ci głoœne dyski (mp seagate) to radze zmienic na
fujitsu olejowy albo IBM
aha odradzałbym obkładanie czymkolwiek izolujacym dysków one sie troche jednak
grzeja

Harpoon