Re: Dysk Fujitsu

Autor: Lobuz (lobuz_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 13:27:56 MET DST

> Po wyciszeniu wiatraków, chcę wyciszyć teraz dysk, przez wymianę go na
> Fujitsu. Aha, czy modele 7200 rpm też są takie ciche?
> Aha, czy jak masz dysk Fujitsu i wyłączysz wiatraki z proca i
> zasilacza, to słychać go, czy dalej nie?

Mam taki dysk. Kupilem go wlasnie tylko dlatego, ze slyszalem iz sa b. ciche
(choc wolne) i z przykroscia musze stwierdzic, ze 'piszczy'. Z tego jednak
co rozmawialem z ludzmi to podobno nie da sie go juz bardziej wyciszyc. Dysk
to dysk. Urzadzenie mechaniczne. W srodku 7200 obrotow to tez i piszczy.
Myslalem, zeby cos z tym zrobic np. wsadzic na niego jakis wiatrak i
wpakowac go np. do jakiegos box'a czy cos takiego. Ale nie probowalem
(sceptycy mowia, ze dysk szlag trafi).

--
Gluchy :)
pozdrowienia