Odp: Klawiatura... O co chodzi?

Autor: Hammer (ryixcity_at_astercity.net)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 12:11:03 MET DST

dzienkz... mialem coprawda 3 klawiatury ktorymi mieszalem, ale to byly
klawisze stare, podlacze, te klawisze na ktorych sie u mnie nie zacina...
to stanie sie dzisiaj... potem zdam tutaj relacje

Użytkownik Hocus <hocus_at_dronet.gliwice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qobaa$9gu$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...