Odp: Klawiatura... O co chodzi?

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 22:07:59 MET DST

Hej!

Ja kiedyś przy pisaniu własnego programu miałem przeboje z niektórymi
klawiaturami (zdecydowanie dość starymi - takimi spotykanymi na laborkach na
uczelni ;-)))) - nie akceptowały niektórych kombinacji klawiszy. Było to
ewidentnie związane z klawiaturą, a nie komputerem do którego były
podłączone. Spróbuj zamienić komputerom klawiatury i zobacz wtedy.

Pozdrawiam
Hocus